måndag 24 oktober 2011

Tips nr 71 - Mustaschbalaklava

Jag och min mustasch skrev i fredags om en naturlig lösning kring problemet med mustaschkondens. Under helgen sprang jag dock på en tokigt mycket bättre lösning på problemet, nämligen mustaschbalaklavan!

Jag skruvar mina små knävelborrar av glädje och hyllar folk som tänker utanför ”lådan”!


MustaschBalaklavan/orna jag hittat finns i två olika utföranden och prisklasser.

Dels den billiga balaklaven med utbytbar mustasch och möjligheten att få i ett flertal färger från beardhead.com



Eller den lite lyxigare modellen som är lite mer.. dyr.. men tydligen ska materialet i den var "top notch". Säljs hos Scandinavian Grace.



Hur som helst, vilken balaklava du än väljer kommer du lätt vara snyggast på stan! Och det bästa är att har du ingen mustasch så kan du ändå ha denna skapelse och då känna dig som en av "oss".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar