måndag 10 oktober 2011

Ny Mustasch och den stora saknaden

I fredags hände det, jag och min mustasch gick till barberaren (Sharper of sweden) och fick en helrenovering, frisyrmässigt. Min tidigare alldeles för stora och underbara mustasch som jag ofta tappade kontrollen över på grund av all skötseltid den krävde, fick lämna plats för en något mer stresstålig mustasch. Nämligen ”My name is Earl mustaschen”.

Före
Efter
Jag är jättenöjd med den nya mustaschen och den klara den snäva tidsram jag har på morgonen betydligt bättre än min handlebar. Dock kan jag verkligen sakna känslan av att tvinna och snurra mina knävelborrar. Så här tre dagar efter att de försvann kan jag fortfarande komma på mig själv med att föra upp handen mot kinden för att tvinna lite men då mötas av en naken kind. Jag slås då av saknade av knävelborrarna som annars så förföriskt smekte mina kinder när det blåste eller att jag bara rörde på mig..

Men nu är det gjort och min nya mustasch är här för att stanna en stund, så jag räknar med att den levererar i svåra situationer så som min handlebar gjorde.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar