onsdag 12 oktober 2011

Tips nr 65 - Mustasch i FIFA 12

Nya FIFA 12 är här och det är toppen för oss som gillar tv-spel! Dock är jag, min mustasch och många med oss besvikna på möjligheterna som finns för att redigera ansiktsbehåringen på spelarna. Mustascherna lyser nämligen med sin frånvaro, vilket jag vet gör många liksom mig själv väldigt besvikna.

Dock finns det en lösning om man anstränger sig lite, nämligen att göra ett ”gameface”. Ni loggar in på EA:S FIFA sida och klickar er fram så att ni får göra ert eget ”gameface”. Sedan laddar ni upp en bra bild på er själva. Har ni ingen mustasch i verkligheten men gärna vill ha det när ni kör FIFA så rekommenderar jag att ni photoshopar dit en snygg mustasch på bilden innan ni laddar upp den.

Sedan fixar och trixar ni lite, och sen är det bara att hämta hem ditt mustaschbeklädda ”gameface” till ditt FIFA 12, och vips så blir du en förbannat mycket bättre och snyggare digitaliserad fotbollspelare! Fantastiskt!


Jag som Fifa-avatar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar