måndag 19 september 2011

Tips nr 52 - Vägen till perfektion = Plattången

I helgen hade jag och min mustasch fest och hade då även ett trevligt par som bodde hos oss. När de skulle göra sig fina inför festen så använde de sig av en plattång, detta skedde samtidigt som jag själv vaxade mustaschen. Jag blev väldigt inspirerad av hur goda resultat plattången lämnade i deras hår och blev givetvis sugen att testa på mustaschen.




Det vart helt fantastiskt! Efter en blixtsnabb behandling så blev det tok bra och tydliga resultat! Jag ombad plattång-ägarinan att försöka fixa så att det blev en lockar/knävelborrar istället, och sagt och gjort så fick jag ett par riktigt tighta och fina borrar. Otroligt mycket snabbare än att stå och tvinna,forma,vaxa och spraya som jag annars brukar göra om handelbaren ska bli fin fin. Vilken lycka!






















Därmed blir tipset idag att har du en mustasch av stor modell så kan jag rekommendera att du testar att fixa den med platttång, för möjligheterna är oändliga! Förmodligen lär det bli ännu bättre med locktång om man just vill ha knävelborrar men det ska vi testa nästa vecka. 

5 kommentarer:

  1. grym sida! men det där med plattång vågar jag mig inte på igen.de förra knävelborranrna jag hade lagt all min kärlek på föll av ganska snabbt när jag använde mig av platttången, men nu e de tillbaka igen dock inte lika vackra som dina men snart så. jag och min muche har en ny favorit

    SvaraRadera
  2. Tack! Jaså? Föll av alltså, använde du dagligdags då, eller brändes det av vid ett tillfälle?
    Jag har testat locktång nu med, återkommer om det på måndag.

    SvaraRadera
  3. Säger desamma, tack för tipset:)

    SvaraRadera
  4. Sjukt bra tips! Jag känner mig bara så efter med det hät tipset <33333333333333333

    SvaraRadera