tisdag 6 september 2011

Tips nr 45 - Mustaschhållare

Jag och min mustasch vaknar ofta upp på morgonen med vår frisyr totalförstörd på grund av intensiv sömn.


Detta är ett problem. För desto mer härjad mustaschen är, ju längre tid tar det att få ordning på min annars så stolta handlebar-mustasch. Och tid på morgonen är ofta ett problem, för att inte prata om det klassiska dilemmat: snygg mustasch eller vara i tid till jobbet.


Jag och min mustasch tror oss nu dock äntligen ha hittat lösningen på detta problem, nämligen: Sterns Mustaschhållare!




Produktbeskrivning:

Stern mustaschhållare är en hållare för din odlade mustasch. Känner du att du skulle vilja ha lite mer kontroll på mustaschen så har du det klockrena hjälpmedlet här! Du använder den för att hålla styr på mustaschen under på natten så att den inte står åt alla håll när du vaknar. Trä på hållaren när du går och lägger dig och vakna upp med en mustasch som bara behöver hjälp av lite mustaschvax för att se perfekt ut!
Jag och min mustasch har tyvärr inte hunnit skaffa oss denna förmodligen helt fantastiska produkt ännu, men vi vill ändå idag tipsa om den. Vi återkommer så klart med omdöme och recension av produkten.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar